П`ятниця, 25.07.2025, 00:23
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Сухомаячківський заклад загальної середньої освітиІ-ІІІст.

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [2]
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Каталог файлів

    Головна » Файли » Мої файли

    ЗВІТ Директора Сухомаячківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
    [ Викачати з сервера (33.7 Kb) ] 18.06.2020, 10:23

     Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю у закладі  щорічно відбувається звітування директора  про виконану роботу.
                       
    Розвиток сучасної освіти спрямований на створення гармонійної цілісної системи на кожному освітньому рівні, яка включала б в себе взаємоузгоджені методи, дії, компоненти, направлені на процес навчання, розвиток та виховання молоді. На сучасному етапі метою навчання стало насамперед формування життєвої компетентності здобувачів освіти, уміння застосовувати набуті знання на практиці у своїй професійній та суспільно-політичній діяльності. Ми повинні формувати покоління, яке «здатне навчатися впродовж усього життя». Саме такою, на мій погляд, і є концепція життєтворчості, провідні ідеї якої покладені в основу діяльності  Сухомаячківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів. І, звісно, ключовою фігурою у діяльності закладу,     є директор.

     У своїй  роботі  намагаюсь застосовувати найбільш ефективні технології управлінської діяльності, культури,різні стилі керівництва, формувати оптимальний соціально-психологічний клімат у колективі, спільно та результативно працювати з усіма учасниками освітнього процесу.

                         У своїй діяльності  керуюся Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора закладу освіти, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
                        
    Педагогічний колектив працював над  реалізацією науково-методичної проблеми: “ Збереження фізичного здоров’я учасників освітнього процесу та створення сприятливого психологічного мікроклімату як складова особистісно орієнтованого навчання і виховання .

        Роботу педагогів було спрямовано на аналіз, систематизацію та узагальнення результатів діяльності за період роботи колективом закладу  по реалізації науково-методичної проблеми.

                       Станом на травень 2020 року у школі працює  17  вчителів, із них мають: 

              -  вищу кваліфікаційну категорію                       -        7

                 серед них :

                        -  звання «учитель-методист»                  -        2

     -  звання « старший учитель»                   -        3 

    -  першу кваліфікаційну категорію                    -        9

         -  кваліфікаційну категорію  «спеціаліст»         -        1

                      Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом закладу.
                       Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників навчального закладу дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього  процесу на  високому рівні.

           На початку 2019/2020 навчального року нараховувалось 117  учнів. Із них:

                 - у школі І ступеня – 46 учнів;
                  - у школі ІІ ступеня – 51  учнів;
                  - у школі ІІІ ступеня – 20  учень.

    Середня наповнюваність класів становить 12 учнів.  Укомплектовано 11 класів Працює дві групи продовженого дня..

                        На кінець навчального року  – 117  учнів,  з них високий рівень знань виявили   6 чол. Одна учениця є претендентом на нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні».

                 У 2019/2020 н.р. свідоцтва про базову загальну  середню освіту отримали 10  учнів.

    3  учні   отримають  Похвальні грамоти   «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів».

    Здобувачі освіти протягом навчального року підвозилися двома шкільними автобусами з 8 навколишніх сіл Кобеляцького та Новосанжарського районів.

             Методична робота в закладі реалізувалася в різних формах: колективних, групових та індивідуальних (педагогічна рада, семінари-практикуми,  засідання «круглих столів», психолого-педагогічні читання, наради,консультації,предметні тижні, самоосвіта, наради при директору).

    У системі внутрішньошкільної науково-методичної роботи відповідно до її структури було організовано роботу шкільних  методичних об’єднань вчителів:

    • початкових класів і вихователів ГПД   ( керівник Козирод Л.І.);
    • класних керівників                                  ( керівник Галушко В.В.).
    • суспільно – гуманітарного циклу        ( керівник Зінич Н.М.);
    • природничо – математичного циклу   (керівник Лобач І.В.)

    Протягом року вчителями закладу  були підготовлені і проведені відкриті уроки,позакласні заходи в межах предметних тижнів

    Слід відмітити високий рівень  організації самоосвітньої діяльності педагогів. Курсова перепідготовка учителів здійснювалась за графіком.

            Атестація педагогічних працівників 2019/2020  навчального року проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів закладу, який передбачає: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації медпрацівників, закріплення вчителів за членами адміністрації закладу, оформлення  матеріалів з досвіду роботи  вчителів, складання графіка проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів, вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі, серед учнів та громадськості.

    У 2019/2020 н.р. було атестовано  3  вчителі, 1 керівник гуртка, які підтвердили відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії. Також атестацію на відповідність займаній посаді пройшли директор закладу Галушко О.М. та заступник директора з навчально – виховної роботи Шевченко В.В.

       Вивчення стану викладання окремих предметів здійснювалося згідно з   перспективним планом. У 2019-2020  н.р. було вивчено стан викладання української мови та літератури, математики, роботу гуртка «Юні біологи». Результати докладно проаналізовані та оформлені у вигляді наказів по закладу.

                        Протягом 2019/2020  навчального року мною, як керівником закладу, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації освітнього  процесу у закладі.

                         Постійно удосконалюється забезпечення навчального закладу Інтернетом. Створено та функціонує мережа бездротового зв’язку Wi-Fi, яка покриває значну частину закладу ,  створено шкільний сайт.                        

    Інтенсивно та вдало було організовано роботу закладу  за програмою «Обдарованість». Так у 2019/2020 н.р. результатом цієї роботи стали досягнення здобувачів освіти  на предметних олімпіадах, конкурсах, МАН. У ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад із навчальних предметів учні школи  вибороли                    12 призових місць. Із  них – чотири   І-х місцьчотири  ІІ-х  місць, чотири -  ІІІ -х місць.  Два учні стали переможцями районного етапу Конкурсу захисту науково – дослідницьких робіт у номінаціях «Екологія» та «Біологія».

      Здобувачі освіти  систематично беруть участь у таких конкурах:

    -  Всеукраїнський конкурс знавців рідної мови імені Петра Яцика (ІІ і ІІІ місце),мовно – літературному конкурсі  імені Тараса Шевченка (ІІІ місце);

    -  Всеукраїнський конкурс «Колосок»;

    -  Всеукраїнський конкурс «Кенгуру»;

    -  Всеукраїнський конкурс «Соняшник»;

    -  Всеукраїнський конкурс «Парки – легені міст і сіл України». Про успіхи наших дітей ми інформуємо громадськість через шкільний сайт, висвітлюємо досягнення в районній газеті, відзначаємо кращих на святковій лінійці. За підтримки відділу освіти виконкому Драбинівської сільської ради,згідно з Програмою «Обдарована молодь», у 2019 -2020 навчальному році учні –переможці олімпіад, конкурсів, спортивних та туристичних змагань  та Конкурсу захисту наукових робіт МАН  та вчителі,які їх підготували , були нагороджені персональними  грошовими  преміями.

                       Протягом  2019/2020  навчального року проведено  ряд  загальношкільних виховних заході на різноманітну тематику.

              Виховна робота проводилася згідно плану виховної роботи закладу . Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора  були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята.

    Національно-громадянське виховання у минулому  році реалізовувалося через проведення таких заходів, як Шевченківські дні, заходи до Дня Соборності України, години спілкування та виховні години .

    У рамках екологічного виховання відбулись трудові екологічні десанти з покращення та благоустрою прилеглої до закладу  території, місячники з благоустрою. У березні  2020 року на прилеглій до закладу  території  було насаджено нові кущі троянд, впорядковуємо територію біля пам’ятника Невідомому солдату. Військово-патріотичний напрямок виховної роботи у 2019-2020  н р. знайшов відображення у проведенні заходів до Дня Перемоги (9 Травня) у Великій Вітчизняній війні, Дня захисника Вітчизни (23 лютого), конкурсі малюнків «Війна очима дітей».

    Морально-правове виховання учнів закладу  реалізовувалося через проведення тижня правової освіти, Всеукраїнського тижня права, тижнів боротьби з наркоманією, алкоголізмом, тютюнопалінням, тижня історії та правознавства, конкурсу плакатів та малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин.

    Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів,  вивчають характер та  прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем проживання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та у закладі.

    На внутрішкільному обліку дітей, схильних до правопорушень  немає.

    З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 5-10 класах ведеться  облік відвідування уроків кожним учнем класу. Записи у щоденниках аналізуються,  а учні, схильні до пропусків занять без поважних причин, до порушень дисципліни та правил поведінки у школі, викликаються  на бесіди до дирекції закладу.    Традиційними заходами у закладі  стали: День знань, День здоров’я, День Матері, День Святого Валентина,  День Святого Миколая,  День людей похилого віку, День вчителя, День пам’яті жертв Голодомору, День цивільної оборони, День Перемоги,  святкування 8 березня, Новорічні ранки та вечори, свято першого та останнього дзвоника, свято Букварика, свято гумору,  бал випускників. 

                        Із метою задоволення потреб і інтересів здобувачів освіти   функціонують шкільні гуртки: «Волейбол»,  «Юні туристи-краєзнавці», «Біологічний», «Умілі руки», «Бісероплетіння», «Читайлики».

                        Профорієнтаційна робота  у закладі  здійснюється під час освітнього процесу, є профорієнтаційний куточок та профорієнтаційний термінал,  з яким із великим задоволенням працюють не лише старшокласники, а й молодші учні.

                        У закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування  учнів 1-11 класів. За кошти держбюджету  харчувалися учні  1-4-х класів                   (46  чол.) та   учні пільгових категорій  (  16 чол.).Здобувачі освіти отримували якісне калорійне харчування, меню було підібрано так,щоб задовольнити потреби дітей. Проводилася С – вітамінізація страв, у меню були вітамінні чаї, соки.

                       Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі  працює медична сестра , яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань,  огляд учнів лікарями, постійно веде нагляд за здоров’ям дітей, якістю харчування, тісно співпрацює із батьками, вчителями, класними керівниками та адміністрацією закладу.

                        У навчальному закладі здійснюється належна робота щодо  попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.

                         Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього  процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу  закладу  з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації закладу. Наказом по закладу  призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
                       За навчальний рік під час освітнього  процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.     
                       У рамках Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику!» надано різнопланову допомогу  учням із малозабезпечених сімей.

                        Цікавими оздоровчими заходами у закладі  є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкідливість паління, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках, день туризму та козацької каші. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
                        При навчальному закладі діяв пришкільний табір « Сонечко», у якому оздоровленням  було охоплено  35  учнів. Під час оздоровлення у таборі проведено цікаві масові заходи: конкурс мод, екскурсії, туристичний похід, конкурси, розваги. На жаль, у цьому навчальному році оздоровчий табір не працював у зв’язку із запровадженням карантину.

                        Із метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини  педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом. Батьки є соціальним замовником закладу , а тому беруть активну участь в освітньому  процесі, є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Вони також  є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами, пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу, спортивних та  розважальних заходів.
                        У закладі   за планом  проводяться загальношкільні, класні батьківські збори; засідання ради закладу,  ведеться журнал обліку звернень громадян.

                       Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.
                       Заклад  систематично працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Для збереження тепла та підтримання температурного режиму взимку,  здійснено повну  заміну вікон, дверей на сучасні енергозберігаючі, частковий ремонт та утеплення теплотраси, відремонтовано газові котли, встановлено вузол обліку газу, відновлено пожежну водойму . Заклад оснащено сучасною системою протипожежного оповіщення.  Адміністрація  приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню шкільного подвіря, яке доглянуте і впорядковане. У закладі відновлено внутрішні вбиральні.

    Дитяче самоврядування було ініціатором та організатором проведення  благодійних акцій, метою яких було надання матеріальної допомоги дітям та сім’ям, які опинилися у скрутному становищі. Також  заклад брав   участь у  благодійних акціях до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом  та акції «Серце до серця». Сьогодні я щиро дякую всім батькам , котрі відгукнулися на біду.

    На  сьогодні  заклад   залишається  культурним  осередком  села. Учні  та вчителі  традиційно  співпрацюють  із сільською  громадою, органами місцевого самоврядування,беруть активну участь  у  всіх  заходах. Ми постійно відчуваємо підтримку депутатського корпусу, відділу освіти виконкому Драбинівської сільської ради, які допомагають закладу в усьому.

    Основними  завданнями   своєї  роботи вважаю:

    • організацію діагностики реальних навчаль­них можливостей, потреб, запитів учителів;
    • контроль та аналіз освітнього  процесу та його результатів;
    • виявлення, узагальнення, поширення педагогічного досвіду, обмін методичними зна­хідками;
    • стимулювання творчості та ініціативи чле­нів педагогічного колективу;
    •  залучення учителів до науково-експериментальної роботи.

     

    Проблеми, які потрібно терміново вирішувати:

    • необхідні наочні, демонстраційні, ілюстративні посібники для виконання вимог нових програм по всіх предметах

    •  потребують оновлення деякі  меблі в  кабінетах;

    проведення  обладнання кабінету , в якому проходитимуть уроки з предмету Захист України.

    Очікувані результати діяльності:

    1. Удосконалення змісту, форм і методів внутрішньошкільної методичної роботи.
    2. Підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів.
    3. Стимулювання творчості та ініціативи членів учнівського та педагогічного   колективу.
    4. Поширення за межами закладу  кращого досвіду.
    5. Підвищення рівня навчальних досягнень, ви­хованості, розвитку здобувачів освіти.

    6. Збільшення кількості призових місць на район­них та обласних олімпіадах, конкурсах.

    У нас чимало планів на майбутнє, і їх здійснення в першу чергу залежить від кожного із нас,  вчителів, батьків, громадськості сіл Суха Маячка, Райдужне, Лугове, Степне, Червоні Квіти, Прогрес, Чорбівка, Мушина Гребля  підтримки органів влади, подальшого ефективного реформування освіти в Україні.

     Всім дякую за співпрацю, адже:

     Зібратися разом – це початок;

      Триматися разом – це прогрес;

    Працювати разом – це успіх.

    Категорія: Мої файли | Додав: galushko68
    Переглядів: 121 | Завантажень: 17 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar